Optimizacija sajta

Koliko posjeta na Vašem sajtu dolazi sa pretraživača?

Ako je procenat mnogo manji u odnosu na direktne posjetioce i sa drugih sajtova, očigledno je da biste trebali optimizovati sajt.

Optimizacija sajta (SEO) je skup metoda koje će unaprediti kvalitet i posjećenost vašeg sajta.
Postoji više podjela, na način rada i vrstu rada optimizacije.
Imamo crni i bijeli seo, ovdje ćemo govoriti samo o bijelom.
SEO se djeli na on page i off page, onaj koji radite na vašem sajtu i onaj koji se odnosi na stvari van sajta.

On page optimizacija

Odnosi se na formu prikaza vašeg sajta.

  • Uklonite sav dupliran sadržaj, to ćete vidjeti ako na google kucate site:vašsajt.rs, strane koje se ponavljaju moraju biti ukonjene Webmaster tools-om u sekciji optimizacija, a zatim u meta staviti noindex, noffolow, ili ako se radi o cms-u u robots.txt
  • Imati samo jednu verziju sajta, ili www ili non-www, .htaccess-om preko 301 redirekcije poistovjetiti.
  • Linkove stranica nikako ne mjenjati, ako ih mijenjate onda 301 redirekcijom stare linkove prebaciti na nove. Ako radite sa cms-om obavezno idite na statički prikaz, nikako varijante index.php?id.. Naziv linka treba da bude isti kao <title>
  • I najbitnija stvar za vaš sajt jeste NE KOPIRATI SADRŽAJ.

Dodatne stvari koje treba uraditi na on page:

Za svaku strnicu uraditi različit meta description (opis), do 160 karaktera, nešto sexy što će privući ljude da posjete vaš sajt. To je tekst koji se objavljuje na pretraživačima ispod vašeg linka.

Sadržaj treba da bude kao novinarski, naslov, podnaslovi.. <h1> – naslvo treba da bude isti kao naslov stranice ili nastavak na naslov.

Obavezno sve slike trebaju imati alt (opis slike)

Kada sve to uradite, uklonite sve html greške v3c validatorom

Off Page Optimizacija

Nakon što ste sredili vaš sajt sada idete na ragiranje i borbu sa konkurencijom. On page uglavnom svi rade, tako da dio koji je presudan jeste OFF page.

Off page je broj linkova koji vode ka vašem sajtu.

Kvantitet

Jako bitna stvar jeste koliko vaša stranica ima +1, ako koristite google plus, dodajte vašoj strani +1 i pozovite prijatelje da isto to urade.

Svako djeljenje vašeg sadržaja na društvenim mrežama računa se kao link.

Linkove ka vašem sajtu potpisujte gdje god stignete, na komnetraima, forumima,

Google ima 7 milijardi linkova ka njihovom satju.

Optimizacija sajta

Kvalitet linkova.

Pored broja linkova računa se kvalitet linkova. Kvalitetan link jeste link sa jakog sajta koji ima sličnu sadržinu vašem. Ako dobijete link sa pometutog sajta w3c i to jos sa naslovne strane vi ste ušli među prvih 10.000 sajtova na svijetu, a ima ih preko 3 milijarde.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

*

Можете користити ове HTML ознаке и атрибуте: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>